Claire's akció


Most, hogy 2 ékszerboltban is 300Ft-os akció van (Six, I am), a Claire's sem maradhatott le. Ma kezdődött a leárazás, de már tolongtunk a boltban, úgyhogy érdemes sietni! Minden akciós ékszer CSAK 300 Ft, ráadásul 1-et fizet, 2-t kap akció is érvényes rájuk. Én ma a képen látható szépségeket szereztem be és 1500 Ft-ot fizettem. Egyébként aki ismeri a boltot, tudja, hogy gyakorlatilag mindig van valamilyen akció Érdemes figyelni folyamatosan, mert amikor már nagyon fogy a készlet, 1400 Ft-ért 3 vagy 10 terméket is lehet vásárolni!


Vettem két hajpántot, amik közül az egyiken ezek a kis fityegők imádnivalók! Szerintem készítek még ilyesmit más színben is! A 3 részből álló Best Friends Forever nyaklánc pedig ötletes! Eddig még csak 2 darabból álló szíveskét láttam mindenhol. A virágos hajcsatok között sokáig tobzódtam. Egy egész állvány tele van velük és alig bírtam választani. Végül ez a 3 kisebb csat került a kosárba.


Érdemes még benézni azoknak, akik hajfánkot szeretnének, mert azok is akciósak, illetve millió féle hajpánt, virágos, masnis hajcsatok...Ilyenkor veszélyes, ha ennyire közel van a bolt:)



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Facebook

Polyvore

Twitter

Bemutatkozás

22 éves pszichológus hallgató lány vagyok. A blogon szeretnék olyan ötleteket adni, olyan inspiráló képeket és írásokat közzétenni, amelyek téged is hozzásegíthetnek a harmonikus, elégedett élethez. Hogy kívül és belül is lenyűgöző légy! Üdv: