Csalánt a hajra!


A hajam erősen hullámos, a töveinél zsírosodásra hajlamos, a többi része viszont kifejezetten száraz. Ergo nem egy egyszerű eset. Azonnal kócolódik, és ha nem kenek rá ezerféle ápolószert, feláll és fénytelen.. Ezért sajnos eddig csak ritkán hordtam leengedve a hajam, ha nem volt időm egyenesíteni vagy hajsütővassal göndöríteni. Ráadásul ugye tél van, a vizsgaidőszak is megviseli a szervezetem, így még rosszabb a hajam állapota.

Egy barátnőm viszont nemrég ajánlotta a csalánt, ami a haját szép fényessé tette. Utánaolvastam, és kiderült, hogy a csalános hajmosás nem csak fényesít, hanem a korpa és a hajhullás ellen is jó. Elsősorban zsíros hajra ajánlják, így az enyémmel nem teljesen kompatibilis, de ennyi talán belefér. A drogériákban beszerezhetsz csalántartalmú samponokat és egyéb szereket (A Herbáriának vannak ilyen termékei), de szerintem fölösleges ezekre költeni. Én egyszerű csalánteával oldottam meg a kérdést. 

A dm-ben vásároltam Herbária leveles csalánteát mindössze 200 Ft-ért. Ebből nagyjából egy marékkal tettem egy kancsóba, majd leforráztam 1-1,5 liter vízzel. Megvártam amíg nagyjából kihűlt, majd hajmosáskor a sampon lemosása után átöblítettem vele a hajam úgy, hogy mindenhová jusson belőle. A teát nem kell kimosni a hajból.

Az eredmény számomra teljesen megdöbbentő volt. Hihetetlenül dús lett a hajam. A fonatom kb. 2x olyan vastag, mint eddig. Szépen állnak a hullámok és ezek megmaradnak alvás, fonás, kontyba fogás után is. A hajam tényleg szárította a tea, de tettem rá némi hajfényt és Gliss Kur hajápolót, amik helyrehozták a szálkásabb alsó részeket is. Már kétszer mostam csalánnal hajat egymás után és korpa egyáltalán nem is észlelhető. A hajhullásról sajnos nehezen tudnék nyilatkozni, mivel alapjáraton is eléggé hull a hajam, ráadásul télen ez még jobban felerősödik. Mindenesetre csak ajánlani tudom a csalános hajvizet, mert egészséges, olcsó és látványosan megváltoztatja a haj állapotát már egy mosás után is!

Ha kipróbáltátok, írjátok meg, hogy mit tapasztaltatok! Kíváncsi vagyok, hogy más hajtípussal hogy működik!


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Facebook

Polyvore

Twitter

Bemutatkozás

22 éves pszichológus hallgató lány vagyok. A blogon szeretnék olyan ötleteket adni, olyan inspiráló képeket és írásokat közzétenni, amelyek téged is hozzásegíthetnek a harmonikus, elégedett élethez. Hogy kívül és belül is lenyűgöző légy! Üdv: