A 2014-es tavasz színei I.

A Pantone minden évben meghatározza az év színét, mely idén  egy élénk lila árnyalat, a Radiant Orchid lett. Emellett pedig a Pantone egy palettát is készít az adott évszak divatszíneiből. Ezeket 2 bejegyzésben fogom bemutatni. 

A különböző színekhez készítettem 1-1 összeállítást, melyeket a lelőhelyek listájával együtt megtaláltok a blog alján a Polyvore badgeben, illetve a Polyvore oldalamon is! Itt meg tudjátok nézni a webshopok listáját, ahol megvásárolhatjátok az adott ruhákat és szépségápolási szereket, valamint az árakat is láthatjátok forintban!

Az első 5 szín tehát a következő:

I. Radiant Orchid


Már a csapból is ez a szín folyik, de azért muszáj róla is szót ejteni, ha már ez lett az év színe 2014-ben. Ha egy kis ajnározásra vagytok kíváncsiak, nézzétek meg ezt a videót! Az én szívemhez nem áll igazán közel ez az árnyalat, habár a lilát alapjában véve nagyon szeretem. Magamon maximum ilyen, a képen látható vadabb szerelésekhez vagy más élénk színekkel kombinálva tudnám elképzelni. A motoros stílus egyébként is nagy kedvencem mostanság.

II. Sand


Az elegáns vonal kedvelőinek is van egy jó hírem! A kellemes, visszafogott homokszín is divatos lesz idén. Tavasszal én a fenti világos árnyalatokkal dobnám fel, hogy ne legyen annyira egysíkú, de a homok különböző árnyalatainak keverése is előnyös lehet.

III. Dazzling Blue



Korábban már írtam arról, hogy a kék mennyire jól párosítható a naranccsal. Ismét a narancsot választottam tehát a sötétkék mellé. A fenti szett elsőre kicsit szedett-vedettnek tűnhet a hosszú nőies szoknyával és a sportos bakanccsal, de összességében mégis harmonikus hatást kelt, ha nem visszük túlzásba az extremitást. Mivel a fekete már nem igazán tavaszias szín, így itt-ott egy kis fehéret is csempésztem a képre!

IV. Celosia Orange



A virágos-növényes mintázat egyébként is népszerű lesz idén, így ennek jegyében választottam inget a Celosia Orange színhez. A szett egyszerű, elegáns és mégis nagyon ütős. Ebben biztosan észrevesznek, bárhol jelensz meg! Nem vagyok annyira magassarkús, főleg, mivel a napjaim gyakran telnek ide-oda rohanással. Hétköznap szívesebben viselek kényelmes cipőket, mert ezek is lehetnek éppen olyan csinosak (és szexisek!) mint egy nőiesebb darab, de legalább estére nem teszik tönkre a lábam.

V. Cayenne


Utolsóként ebben a bejegyzésben a Cayenne árnyalatot választottam, mely igazán üde, romantikus szín. Könnyen beépíthetik a ruhatárukba azok, akik szívesen viselnek vidám, "lányos" ruhákat. Nem bonyolítottam túl a szettet színek tekintetében. A Cayenne megjelenik nadrágon, pólón és hajban, ezen kívül pedig fehéret használtam, csökkentve a cukorkás hatást. 



Nektek melyik a kedvencetek a Pantone idei tavaszi színskálájáról? Melyiket viselitek/viselnétek szívesen?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Facebook

Polyvore

Twitter

Bemutatkozás

22 éves pszichológus hallgató lány vagyok. A blogon szeretnék olyan ötleteket adni, olyan inspiráló képeket és írásokat közzétenni, amelyek téged is hozzásegíthetnek a harmonikus, elégedett élethez. Hogy kívül és belül is lenyűgöző légy! Üdv: