Köldökpiercing - igen vagy nem?

Nagyjából 3 hónappal ezelőtt csináltattam meg a saját piercingem. Korábban sosem gondolkoztam azon, hogy milyet szeretnék, viszont az egyik szalonban volt egy 50%-os akció, így hirtelen ötlettől vezérelve és átböngészve minden lehetőséget elmentem. Szerettem volna valamilyen testékszert, amely egyrészt képes tükrözni a személyiségem, másrészt pedig elrejthető. Az elrejthetőség számomra azért fontos, mert leendő pályámon konzervatív közegben fogok mozogni, ahol fontos az elegancia, amivel sokak szemében nem fér össze egy piercing (és az előítéletekről még nem is beszéltem). Gondolkoztam a microdermal kövecskéken, amelyet vagy az egyik oldalra a csípőcsontom környékére, vagy a kulcscsontomhoz szúrattam volna szintén asszimetrikusan. Végül mégis a köldökpiercing mellett döntöttem, mivel ez nagyjából úgy működik, mint egy fülbevaló. Millióféle létezik és könnyen cserélhető, így a hangulatomhoz és ruhámhoz is igazíthatom a formáját és a színét. Nagyon örülök, hogy megtettem ezt a lépést és imádom magamon ezt a kis ékszert!

A köldökpiercing szexi, nőies megjelenést kölcsönöz a viselőjének, de a megfelelő piercing kiválasztásával tökéletes bohém kiegészítő is lehet. Napbarnított bőrön csodásan mutat. A lapos has az ideális hozzá (főleg a hosszabb, lógósokhoz), már csak azért is, mert így szívesen mutogatja az ember bárkinek, de én azt mondom, hogy teltebb nők is bátran viselhetik. Akár motiváló erővel is bírhat a hasizom erősítéséhez! 

A köldökpiercing titokzatos kiegészítő lehet, ami lehet, hogy csak a párunk számára lesz ismert, így még különlegesebb ;) Férfi ismerőstől még egy rossz szót sem hallottam rá! Ha még mindig nem vagy biztos a dolgodban, nézd meg a következő montázst! Minden stílushoz megtalálható az igazi!


A sajátomat a Budapesten a Westendben szúrattam. A szalon honlapját rengeteg képpel és árakkal itt találjátok! Korrekt, megbízható helynek ismertem meg barátságos alkalmazottakkal és teljes körű tájékoztatással. A szúrást nem is éreztem, így meglepődtem, hogy már végeztünk is. Egy picit utána a tisztogatás és az igazítgatás kellemetlen volt, de egyáltalán nem vészesen. Az első hetekben nekem sokszor begyulladt a bőröm, főleg az ékszer felső részénél, de ez is elviselhető volt. A gyógyulás kicsit lassabban ment, mint ahogy az meg van írva, de ez valószínűleg betudható annak, hogy a sportot nem tudtam nélkülözni az életemből 2 hónapra, így ki volt téve mozgásnak, izzadásnak stb.

Ha szeretnél piercingeket vásárolni, akkor azt ajánlom, válaszd az ebay-t! Én például kb. 650 Ft-ért rendeltem 12 db különböző színű köves piercinget. Ezek boltokban 1500-2000 Ft/db áron kaphatóak. Belly button ring kulcsszóval rengeteg különféle szépséget találsz! Akciók idején a Claire'sben érdemes még körbenézni, mivel gyakran a testékszereket is leárazzák! Bár a kínálat gyakorlatilag ugyan az, mint ebay-en, de ha valakinek nincs lehetősége online rendelni, ez egy jó alternatíva.

Most pedig nézzük a dolog technikai oldalát!
A gyógyulási idő nagyjából 2 hónap. Az első két hétben a szolárium, a szauna és az uszoda tiltott hely, illetve csak a zuhanyzás ajánlott, a fürdés nem. 2 hónapig a piercinget tilos kivenni és forgatni! A gyors gyógyulás érdekében gyulladáscsökkentővel és kamilla teával érdemes kenegetni a felületet. Az erős sporttevékenység az első 2 hétben kerülendő, de gyógyulást követően is érdemes kivenni az ékszert, nehogy beleakadjon valamibe, vagy véletlenül kirántsák például küzdősportok esetében.

A szúrásra érdemes kipihenten, józanon és a fiziológiai szükségleteket kielégítve menni, hogy minél kevésbé legyen kellemetlen az élmény! Először fel fogják rajzolni a szúrás helyét, illetve érzéstelenítik a területet. Maga a szúrás nagyjából fél percet vesz igénybe. Egy vékony műanyag csövet is átvezetnek a lyukon, de nem kell izgulni, hiszen, ha megbízható helyen csináltatod, nem is fogod érezni. Ezt követően gyorsan behelyezik az ékszert, letisztogatják a felületet és már mehetsz is büszkélkedni vele! ;)

Annak tehát, aki egy nőies testékszert szeretne, csak ajánlani tudom!



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 

Facebook

Polyvore

Twitter

Bemutatkozás

22 éves pszichológus hallgató lány vagyok. A blogon szeretnék olyan ötleteket adni, olyan inspiráló képeket és írásokat közzétenni, amelyek téged is hozzásegíthetnek a harmonikus, elégedett élethez. Hogy kívül és belül is lenyűgöző légy! Üdv: